Saturday 27 April 2013

KEM PERDANA KESATRIA NEGARA II PART 3

Assalamualaikum

DAY 3

Takde apa yang boleh dibuat. Masing-masing dengan hal masing-masing kot. Entah. Agaknya la. Tapi best part masa dapat main air. Hoho aku memang suka main air. Suka sesangat-sangatnya. Tapi hampa air terjun belakang kem tu cetek je pun. Takde apa yang boleh dibanggakan sangat pun. Nak kata jernih boleh la kot. Entah masa syok-syok tu, boleh pulak tergelincir lantas terduduk atas batu dalam air. Aku jadi basah serta-merta ditambah pulak dengan kengkawan yang baik hati menambahkan basah yang ada. Well, great !









Gamaknya komander-komander tu memang takde keje. Hah tu komander Izzat pakat dengan komander Kimi. Habis semua yang lalu kat situ disimbah air macam perang air kononnya. Aku ingat aku boleh terlepas, malangnya, ada komander terlampau prihatin menyeru anak buahnya menyimbah aku sekali. 

Hah tu yang belakang sekali tu, Athirah tak basah.

Hah jutaan terima kasih kepada komander Solah. Berkat seruannya, aku turut basah kuyup ruyup senasib dengan yang lain. Spec aku turut berembun..



With Ayah Omar yang super duper sporting.



With Pak Abu ayahanda prihatin. Terharu bila Pak Abu beria-ia nak goreng telur dadar sebab aku tak boleh makan ayam. :')


With platun HBU 121 PART 2



With uhuk uhuk.. adoi elok je gambar ni diambil tak payah crop-crop. Mulut ALYAA aka ALYUUQQ aka Mak JENON tu memang masin. Nah kasi meletop ! (~.~) 



Penat kot. Baru je duduk dalam bas, sumbat earphone, aku dah masuk alam mimpi.
.
.
Say bye bye to Kem Sri Pilah Senaling. A camp to remember. Such a sweet memory. Gonna miss this. Sobs.

Kk bai



2 comments:

  1. kau boleh makan telur rupanya.. aku ingatkan kau tak bole mkn keturunan ayam tu skali...

    ReplyDelete