Friday 15 February 2013

Choral Speaking

Assalamualaikum


Ahha choral speaking?? Yupp.. Kitorang memang student yang baik lagi mengenang jasa pensyarah. *lempang sikit budak ni. Okay sebenaqnya kami semua teruih berubah pikiran bila madam tunjuk videos winners of choral speaking tahap sekolah menengah. Semua macam terpeguns sangat tengok video tu and mula terkinja-kinja nak join jugak menda alah tu. Maklumlah majoriti kitorang tak pernah join choral choral ni. SHY PERSON la katakan. Tuihh.. 


Benda ni kira sempena Language Week. Kitorang ni kan baik, so tak nak lah malukan and hampakan madam sebab tak join benda ni lagipun bestie madam tu, antara judgesnya. Kesian la madam kalau takde students beliau yang join. So sesuai la kan aku cakap kitorang ni student yang baik lagi mengenang jasa pensyarah. Muahaha suka hati la. Ni blog aku, bukan blog hang. 


Thank you buddies. Ye kami buddyz, kami takkan terpisah.. ngeng la minah ni
Thank you Madam Amalia Qistina (sweet kan nama madam..). She encouraged us to join this competition and gave us ideas and yeda yedaaaa..
Terima kasih juga sama kamu, ya Alyaa Najihah alyuuq yang sentiasa bersemangat nak ajar kitorang ni ha..
Oh ye our conductor too, thank you Fazratun Najwa aka wanwan ~ kau memang daebak gila jadi conductor.
THANK YOU AND WELL DONE CLASSMETO. WE DID IT AND WON THE 2ND PLACE *tetibe semangat sampai semua CAPSLOCK ON. haha..
okay sila terharu kerana anda menjadi bahan blog saya pada hari ini. Sekian. Berikut merupakan gambar-gambar di sebalik tabir choral speaking.. teheeee
































Errrrrr nampak sangat bebudak ribena ni suka sangat bergambo mencari publisiti. Pantang nampak kamera, semua kerumun and tak pasal aku pun dah terjangkit la SIKIT nye punn adoi. Sebenarnya ada lagi gambar kenduri hamper tu tapi tak boleh nak rotate, kalau aku upload kang, semua kepala teleng permanent, susah pulak kurang hantaran..

Oleh itu, saya gantikan dengan video yang telah tersebar di YouTube dan menobatkan saya sebagai TOP11 MALAYSIAN YOUTUBERS sebaris dengan MatLuthfi kita tu haaa. *huu aura bajet budak ni dah mencapai paras berbahaya plusplus 





No comments:

Post a Comment