Wednesday 11 December 2013

10 December

Assalamualaikum


Happy birthday to me.. Hehe 

Thank you for all the wishes and may Allah bless you too. Terima kasih juga untuk titty yang comel, prank tak berapa nak jadi dan air cecalukbudu yang 'mewangikan aku'. Memang nampak macam aku marah tapi hakikatnya aku terharu dan bersyukur ada family macam korang ! Serious sweet kan. Haha

Bersusah payah dorang plan. Dah lama plan rupanya. Aku je yang tak perasan walaupun hampir terkantoi. Slowmlow betul la aku ni. Anyway hadiah pun macam bertemakan HK. Tapi aku suka. Comel okay. Umur 19 tahun tapi entah bila nak matang. Cartoon saja. What to do. Live while we're young bak kata One Direction Do what you like, and love what you do ! .




But one thing yang aku rasa sedih sikit la sikit. Pakcik tu tak wish pun. Tak tau la tak cukup hint ke hape. Haih. But at least aku ada kawan-kawan yang sama-sama ting tong masuk air. Peace yaww






No comments:

Post a Comment