Monday 7 January 2013

UiTM Intelligence Challenge Series

Assalamualaikum


Aku terjoin program ni atas dasar kasihan dan kemanusiaan yang tinggi si RABITAH metot sorang ni. Ada akak senior jengah dia kat bilik and pujuk-pujuk masuk mende alah ni, terus dia pun kata OKAY.. Maka aku ni antara mangsa keadaan jugak lah kan..


Pendaftaran secara mengejut wooo but it's okay, semua dah ikhlaskan diri. Tapi dalam hati takut ni tengok group komander, group ladang sebab dorang mesti laju gila.. Pergh and ada checkpoints and aku punya dari tangki air ---> masuk hutan ---> pi LT. Route aku agak senang sebab dalam hutan redup, lari je la. Aku pun dah pernah masuk hutan tu (pergh bajet)  tapi bila jawab soalan..


Soalannya bebunyik begini...

1. Berapa benua kat dunia dan NAMAKAN.... (geografi weh.. )
2. World cup amende tah
3. Paus terbesar
4. Nama angkasawan negara (ni je aku jawab dengan yakin sambil sengih-sengih
TAPI aku kena penalti sebab soalan gila nombor 1 tu... gggrrr


Ehem yang tak sangka tu, kitorang dapat 2nd place. Ahaks sangat membanggakan, terharu semua ada la. Dah la first time masuk, alih-alih menang? Eheh sengih kambing je la kan.. WELL DONE TEAMMATES !




No comments:

Post a Comment