Sunday 28 July 2013

Rewang bubur lambuk !

Assalamualaikum


Ehem. Walaupun kena kuarantin, aku dengan muka toya selamber badak je join rewang bubur lambuk ni. Ada aku kesah? Budak-budak tu pun tak kesah sebab dorang tau aku sihat wal'afiat. Actually excited sebab first time nak buat sendiri bubur lambuk. Lagi-lagi jadi orang bawah AIMI untuk ajk masak-masak. Cunnn ahhh sekali aku tengok ramai gilo yang nak nolongnye. Aku pun dengan baiknya bagi la dorang tolong. Almaklum budak part 1 kan excited sikit. So aku jadi ajk tolong tengok je.

Gabungan resepi Pak Abu and AIMI katanyerrrr. Tapi AIMI memang pro bab masak-masak ni. Kontra nak mampos kalau nak compare dengan aku yang tangan kayu ni haaaa. Tau makan melantak je.



Bubur lambuk julung-julung kalinya dianjurkan oleh Kelab Pengguna UiTM Kuala Pilah. Kemain semua nak bergambo dengan bubur lambuk. Famous sangaaatttt.

Terselit pulak program jejak kasih. Syed my junior sevens. Tak sangka pulak dia kenal and tau nama aku. Aku pulak cuma cam muka tapi tak ingat nama. Almaklum, usia meningkat and ingatan 3 saat je macam gold fish. Tapi takpe rasa sangat seronok dapat jumpa sebab sebelum ni aku rasa macam satu-satunya budak sevens yang tersadai kat hutan rimba ni. Cuma dengan Acap my senior belum sempat tegur lagi..

Anyway, rewang-rewang macam ni sangat best. Rasa macam nak raya!


No comments:

Post a Comment