Saturday 31 August 2013

Family Day Food Tech 2013

Assalamualaikum

Yeah family day ! First time rupanya food tech buat. Sebelum ni dinner jer. And aku jadi biro keselamatan. Haha siapa yang kenal aku mesti akan cakap
"Muka kau je mesti biro keselamatan"
Nak buat cemana. Rezeki bidan terjun. Memang kebanyakannya aku jadi bidan terjun je. Last minute punya kerja. Eyyy bidan-bidan pun kena amanah jugak..

Macam wrong timing pun ada sebab buat event ni 31 Ogos sah-sah ramai balik and memang betul seperi yang dijangka. Nasib baik yang ada pun sporting and happening. Kalau tak cengkerik je yang memeriahkan suasana agaknya tapi bukan salah ajk nak jadi semua ni. Very unexpected plan.


Senam aerobik duluan di pagi hari


Miss Sabrina and Kak Wawa the president of FTS. 


Biro Keselamatan yang banyak main daripada buat kerja. Ish ish ish



Sporting habis la dengan madam-madam sekali berbedak.


Dah boleh agak kemenangan milik siapa kan. Adil hebat. Mujur takde yang tercekik kalau tak kitorang yang kelam-kabut.


Kuyup ruyup siapa yang pegang kain batik tu.



Jumbo got dizzy huh. Pening lalat jugak kau mash !


Bonus bagi member yang tinggi, tangan panjang, kaki panjang.


Main belon air di tengah panas sangat best ! Sangatt.


Musical chair yang dahsyat. Bersungguh-sungguh.


Menang la tu kan kalau dah angkat tangan gaya yahoo tu.

Basically, group ada empat; rendang ayam, capati, dim sum and chicken chop. Overall rendang ayam yang menang.. Grrr aku group dim sum sebab tu tak puas hati. Eleh setakat main-main je.. Have fun sudah. Yang penting tugas aku settle sudah


No comments:

Post a Comment