Friday 23 August 2013

#StudentLife

Assalamualaikum


Selamat hari raya. Aku dah terlampau lambat rasanya sebab ni dah 16 Syawal. Tapi takpe it's too mainstream kalau nak ucap selamat hari raya pada malam raya or raya pertama, so aku pilih la 16 Syawal. 
#LawakHambardiPagiHari

Tak best langsung raya tahun ni. Raya keempat dah balik Pilah. Never imagined this to happen. Rasa macam aaaaaaaaaaaaaaaaaa tak aci, U lain sambung lagi seminggu, buat open houese, gathering... aku dah bertapa kat Pilah serba hutan ni. Tambah pulak dengan test yg berderet tak terdaya rasanya nak hadap semua tu. Double test you know. Before raya and after raya. Now baru settle test CHM, 2 test basic nutrition, CSC and quizzes. Next, debat piala rektor, test food microbe+presentation, food engine+presentation, CTU, business week, family day, food product development then final just around the corner. Meeting sana sini selagi program belum jadi.. And tak campur lagi lab report dengan assignment BEL yang kena edit apa-apa nanti. Semoga aku terus diberi kekuatan. Kalau sem lepas, aku rasa dah cukup kelam-kabut, sem ni LAGI LA.


Exactly. 24 hours a day is not enough because we got lots of things to be settled.


Doa aku, semoga Allah permudahkan segala urusanku, pinjamkanlah aku sedikit kekuatan untuk menghadapi semua ni dan semoga aku tidak lalai dalam tanggungjawabku sebagai khalifah-Mu kerana urusan dunia. Semoga aku dapat membanggakan kedua ibu bapaku atas kejayaanku. Amiin.

No comments:

Post a Comment